reede, 1. november 2013

01.11.2013 ehk lõpp läheneb :/

Mõnes mõttes on küll hea meel, et varsti saan jälle koju, süüa eestipärast toitu ja nautida oma pere ja sõprade seltskonda, kuid nüüd tunnen, et osake minust jääb For Enden af Gaden'isse. Ma olen selle peaaegu, et kuu ajaga selle restoraniga nii ära harjunud, et tunnen, et tahaksin siia kindlasti tagasi tööle tulla. See koht on muutnud minu vaateid ja mõtteid kokanduse kohta. Inimesed, kes seal töötavad, on saanud väga kalliks ja täna isegi jõudsid mu mõtted Christinaga* (klienditeenindaja) rääkides küsimuseni : "Kuidas siin palgad ja elukohamaksud on?"
Tõesti, palgad on siin väga head, seda oli Chris'i näost näha, kuid elukohamaksud on ka üpris kõrged. Isegi abikokk teenib siin tunnis väga korralikult, kui seda eestiga võrrelda. Internetiandmete järgi saab köögiabiline ligikaudu 1700 eurot kuus...
Kavatsen uurida ka seda, kas järgmisel suvel näiteks oleks võimalik siia tööle tulla.

Tööalaselt võin lisada nii palju, et olen saanud teha ploomikompotti, abistada peolauaga, teha peaaegu igapäevaselt saiu(taignast lõigata, ning vormida ja küpsetada), krevette puhastada, ikka ja jälle peekonit ahjus küpsetada ning kõiksuguseid külm-ja kuumtöötlustega tegeleda. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar